Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

"Της Λήθης το Πηγάδι" - Μια Ανεπανάληπτη Ερμηνεία

ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ


Το εκπληκτικό αυτό τραγούδι του Μιλτιάδη Πασχαλίδη είναι από τα αγαπημένα μου. Πρωτοκυκλοφόρησε το 2001 στο Άλμπουμ "Βυθισμένες Άγκυρες" με ερμηνευτή τον ίδιο. Όμως η καλύτερη ερμηνεία που έχω ακούσει είναι του ανερχόμενου Κρητικού τραγουδιστή Γιάννη Χαρούλη (Συμπεριλήφθηκε στο Διπλό Live Άλμπουμ του Μιλτιάδη Πασχαλίδη «Έχουν περάσει χρόνοι δέκα...» το 2005 από συναυλία στο Θέατρο Βράχων). Πραγματικά η ερμηνεία του Γιάννη Χαρούλη το απογειώνει!!!
Αλλά και για τους δυο καλλιτέχνες θα τα πούμε σύντομα. Απολαύστε την απίστευτη ερμηνεία του Γιάννη Χαρούλη. Καλή ακρόαση!!!!

Για Μένα

Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο. Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου, και να τις μοιραστώ με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.
Αχιλλέας

Η Λίστα Ιστολογίων μου

Back to TOP  

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008