Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Στάθης Αρτινός - Η Στασιμότητα

Το συγκεκριμένο τραγούδι άκουσα το 2006 και έμαθα για πρώτη φορά την ύπαρξη του Στάθη Αρτινού. Μου φάνηκε εξαιρετικά ευαίσθητο, με ρυθμούς μελωδικής Ποπ-Μπαλάντας, καλούς στίχους και συμπαθητική φωνή. Περίμενα ότι ο καλλιτέχνης θα είχε μια ανάλογη συνέχεια και ανοδική πορεία. Δυστυχώς μετά 4 χρόνια παραμένει εκεί που τον άφησα! Η Απόλυτη Στασιμότητα. Κρίμα!!


Γεννήθηκε στις 8 Απριλίου 1983 στην Πρέβεζα. Σε ανύποπτο χρόνο ξεκίνησε να γράφει στίχους χωρίς να έχει βλέψεις για κάτι ιδιαίτερο στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας.
Αυτοδίδακτος στην κιθάρα και κοντά σε όλα τα είδη μουσικής είχε επιρροές από Ν.Παπάζογλου, Μ.Ρασούλη, Ν.Ζουδιάρη, Α.Ιωαννίδη αλλά και από τον ξένο χώρο όπως Led Zeppelin, Bruce Dickinson, Doors.
"Όταν ο ήλιος θα πάψει να ανατέλλει"

Ακούω τη βροχή για σένα μου μιλάει
πως χάνεσαι τις νύχτες κάπου στο πουθενά
Κι εκεί που δε μιλάμε για αγάπες ματωμένες
και το φεγγάρι χάνεται μέσα στη συννεφιά

Μα δεν μπορώ ν' αγγίξω τα όνειρά σου
με τη σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω
Όταν ο ήλιος θα πάψει ν' ανατέλλει
ίσως τότε να πάψω να σου λέω σ' αγαπώ

Περπατάς στα σύννεφα μαζί με τους αγγέλους
και σου χαρίζω της αγάπης τα φτερά.
Τα αστέρια τώρα σβήσανε, θα φέξει όπου νάναι
ξημερώνει τ' όνειρό μου και φεύγεις μακριά

Μα δεν μπορώ ν' αγγίξω τα όνειρά σου
με τη σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω
Όταν ο ήλιος θα πάψει ν' ανατέλλει
ίσως τότε να πάψω να σου λέω σ' αγαπώ

Θέλω να κάνω τον πόνο σου τραγούδι
να τ' ακούς όταν κλαις καμιά φορά
για να διώχνει η μουσική τα δάκρυά σου
και με τα λόγια μου να φεύγει η μοναξιά

Μα δεν μπορώ ν' αγγίξω τα όνειρά σου
με τη σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω
Όταν ο ήλιος θα πάψει ν' ανατέλλει
ίσως τότε να πάψω να σου λέω σ'αγαπώ



Το πρώτο του cd single κυκλοφόρησε από την Atlantis Records το Νοέμβριο του 2004. Περιέχει 5 κομμάτια, την μπαλάντα "Όταν ο ήλιος πάψει να ανατέλλει" (2002), το ρυθμικό "Πιο ψηλά και από τα σύννεφα" (1999), ένα καταπληκτικό ποίημα που ονομάζεται "Απαγγελία" (2003) και σε 2 διαφορετικές version το τραγούδι που τον έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό "Οι αγγέλοι μαθαίνουν να πετάνε".
Το συγκεκριμένο τραγούδι γράφτηκε το Μάρτιο του 2004 σε μια, μάλλον τυχαία, στιγμή. Αναφέρεται κατά βάση σε αναμνήσεις και την απώλεια ενός ανθρώπου, όλα αρμονικά δεμένα στους στίχους που συνοδεύονται από μια μοναδική μελωδία.

Για Μένα

Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο. Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου, και να τις μοιραστώ με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.
Αχιλλέας

Η Λίστα Ιστολογίων μου

Back to TOP  

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008