Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Paul Simon and Art Garfunkel

Τα πρώτα ακούσματα μου στην ποπ-μπαλάντα, ανήκουν στους Paul Simon and Art Garfunkel. Καλοκαίρι του 1973, γυμνασιόπαις της Γ' Τάξης Γυμνασίου, σε κάποιο πάρτυ της εποχής εκείνης. Από τότε συντροφεύουν τις "χαλαρές" στιγμές μου και δίνουν μελωδία στην μοναξιά μου. Ο δίσκος σταθμός που περιλαμβάνει όλες τις επιτυχίες τους είναι φυσικά: "Simon and Garfunkel's Greatest Hits" (1972). Δεν θέλω να ξεχωρίσω κάποιο τραγούδι, ούτε να φανερώσω την προτίμηση μου. Τα συμπεριέλαβα όλα. Καλή ακρόαση...

"Simon and Garfunkel's Greatest Hits" (1972)



America

The Sound Of Silence

Bridge Over Troubled Water

Mrs Robinson

Scarborough Fair/Canticle

I Am A Rock

Bookends

Homeward Bound

Kathy's Song

The 59th Street Bridge Song (Feelin Groovy)

Cecilia

The Boxer

El Condor Pasa

Για Μένα

Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο. Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου, και να τις μοιραστώ με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.
Αχιλλέας

Η Λίστα Ιστολογίων μου

Back to TOP  

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008